Další účty a služby sjednáte z mobilu

30. 3. 2022

Fio banka rozšířila funkce svého Smartbankingu o zakládání nových produktů. Klienti si tak přímo v mobilu založí další účty, kartu nebo požádají o úvěr.

Mobilní bankovnictví Fio banky dostává díky nejnovější aktualizací významnou novinku. V záložce Moje Fio klienti najdou novou sekci Nový produkt, kde si mohou během pár kliků založit další účty, zažádat o platební kartu nebo úvěr. Celým procesem založení je provede jednoduchý průvodce, kde si nastaví všechny parametry jako u zakládání produktů a služeb v internetovém bankovnictví. Novinka je dostupná pro uživatele Android i iOS.

„Pokračujeme v rozvoji našeho Smartbankingu, aby klienti, kteří jsou zvyklí dělat vše na mobilu, opravdu tu možnost měli a ani se nemuseli hlásit do internetového bankovnictví. Postupně do mobilní aplikace přidáváme další a další funkce, aby byla jeho plnohodnotnou alternativou,“ komentuje novinku obchodní ředitel Jan Bláha.

Výčet produktů a služeb, které je možné založit v mobilu:

Běžný účet v 15 měnách
Fio konto
Fio spořicí účet
Termínovaný vklad
Přechod z jiné české banky (převedení účtu)
Nová platební karta pro majitele nebo další osobu, včetně pojištění
Splátkový úvěr
Kreditní karta
Kontokorent


Fio banka, a.s.
Prohlášení