Fio osobní účet

Fio banka nabízí běžný bankovní účet bez poplatků za základní bankovní služby!

Účet za pár kliků jednoduše a zdarma

Stáhněte si náš Smartbanking

 

  • Vyfoťte dva doklady totožnosti 
  • Nahrajte doklad o stávajícím účtu u jiné banky
  • Ověřte se pomocí krátkého videa 
  • Zvolte si uživatelské jméno a další údaje
  • Pošlete ověřovací platbu ze svého původního účtu
  • Účet máte založený, vítejte u nás! 

Účet si můžete založit také online na webu nebo na kterékoliv naší pobočce.

Výhody k účtu ZDARMA!

  • Zřízení, vedení i zrušení účtu
  • Internetbanking a Smartbanking
  • Všechny příchozí a odchozí platby v rámci ČR v CZK
  • Všechny trvalé příkazy, SIPO a inkaso
  • Všechny příchozí a odchozí platby mezi ČR a SR v EUR
  • Bezkontaktní platební karta MasterCard Debit Contactless
  • Neomezené výběry z bankomatů Fio banky
  • Až 5 výběrů měsíčně z cizích bankomatů v ČR i zahraničí díky aktivnímu používání karty (minimálně vždy dva)
  • Výběr hotovosti na pobočce (nad 1000 Kč)
  • Vklad hotovosti na pobočce (v měně CZK - provedený majitelem účtu, nebo oprávněnou osobou k účtu)
  • Číslo nového účtu na přání (nesmí být obsazené, musí mít 8-10 číslic a splňovat podmínky ČNB)
  • To vše i pro podnikatelské účty!

Europlatby SEPA (mimo SR)

  • Standardní příchozí i odchozí Europlatby jsou nově zcela zdarma

Fio banka vede běžné účty také AUD, CAD, DKK, EUR, GBP, HRK, HUF, CHF, JPY, NOK, PLN, RUB, SEK, USD.

Přejděte z vaší banky k nám! Je to snadné

Nejste spokojeni se službami své staré banky? Účtuje vám vaše banka nesmyslné poplatky? Přejděte k Fio bance!
Díky Kodexu Mobility vám zdarma pomůžeme jednoduše převést všechny vaše trvalé příkazy a inkasa z vašeho původního osobního účtu k nám.

Jak to probíhá?

  1. Navštivte kteroukoliv z našich poboček.
  2. Potřebujete jen doklad totožnosti (OP nebo pas) a číslo vašeho původního účtu.
  3. Založíme vám Fio osobní účet bez poplatků a podepíšete žádost o změnu banky.
  4. Do 15 pracovních dnů vyřídíme vše za vás - v novém účtu u Fio banky budete mít nastavené všechny trvalé příkazy a inkasa tak, jak tomu bylo u vašeho původního účtu. Vy pak jen nahlásíte změnu účtu zaměstnavateli, správě sociálního zabezpečení (pro přijetí důchodu) či komukoliv, kdo vám posílá peníze.

Vyberte si nejbližší pobočku

Ovládejte svůj účet přímo z mobilu.

Stáhněte si zdarma aplikaci Smartbanking!