Fio banka má tři čtvrtě milionu klientů

12. 9. 2017

Fio banka, průkopník bezplatných bankovních služeb na českém trhu, překročila začátkem září hranici tři čtvrtě milionu klientů. Jen za letošní rok jich získala přes osmdesát tisíc.

V roce 2010 měla Fio banka padesát tisíc klientů, v roce 2017 jich eviduje již sedm set padesát tisíc, tedy patnáctinásobně více než před sedmi lety. Banka překonala hranici tři čtvrtě milionu klientů začátkem letošního září a kromě běžných a transparentních účtů nabízí široké portfolio produktů od hypoték a kontokorentů, přes podnikatelské úvěry a platební terminály až po online investování do cenných papírů. Fio banka je v současné době pátou největší bankou v ČR co do počtu klientů. Mezi takzvanými nízkonákladovými bankami pak drží prvenství i v počtu poboček a šíře nabízených služeb. K nim letos přidala například nový kontokorent pro podnikatele.

„Před lety se ozývaly hlasy, že jakmile získáme dostatek klientů, zdražíme. To ale rozhodně není náš styl. Klienti k nám přicházejí stále, více než sto tisíc ročně, a my se pořád držíme strategie běžných bankovních služeb bez poplatků a bez podmínek. Tuto stabilitu naši klienti oceňují a odměnou nám je jejich dlouholetá přízeň i to, že doporučují naše služby svým blízkým a známým. Za to jim patří naše velké poděkování. Máme radost, že se nám podařilo překročit další významný milník v počtu klientů a doufáme, že se nám bude dařit rozšiřovat klientskou základnu i v budoucnu,“ říká Ján Franek, tiskový mluvčí Fio banky.


Fio banka, a.s.
Prohlášení